7 Moduri prin care Facebook îţi ajută afacerea
Remarketing Dinamic – Cum să afișezi reclame adaptate clienților tăi
04/03/2015Blogul companiei: 10 reguli pentru un blog de succes
19/05/201511/05/2015
Facebook a devenit unul dintre cele mai populare instrumente online ce ajută dezvoltarea şi optimizarea unei afaceri. Fiind accesibil pe dispozitive diverse precum desktop, laptop, tabletă sau mobil, este un mijloc de a interacţiona direct cu potenţialii consumatori.
Iată care sunt cele 7 moduri prin care Facebook îţi ajută afacerea:
- Colectează testimoniale şi review-uri
Cei mai convingători sunt clienţii mulţumiţi, iar prezenţa unui testimonial demonstrează că ceea ce spui despre afacerea ta este adevărat. Atunci când îţi creezi pagina de Facebook ca Local Business, ai opţiunea de a colecta testimoniale şi review-uri. Pe pagina companiei va apărea secţiunea Review, ce le permite consumatorilor să vorbească despre experienţa cu produsele sau serviciile tale. Poţi adăuga testimonialele pozitive pe website-ul companiei cu ajutorul opţiunii Embed Post.
- Interacţionează cu audienţa
Stabilirea şi menţinerea unei relaţii cu audienţa cresc şansele produselor sau serviciilor companiei de a fi printre primele opţiuni în deciza de cumpărare şi formează sentimentul de loialitate. Angajarea în dialog cu audienţa, înseamnă vizarea atât a fanilor paginii de Facebook, clienţilor actuali, potenţialilor sau a foştilor clienţi. Conţinutul trebuie să conţină 80% informaţii care să încurajeze audienţa să participe şi să distribuie post-urile, iar 20% trebuie să îndeplinească obiectivele companiei: vânzări, promoţii, etc.
- Plasează-ţi anunţul în News Feed
Folosind Facebook Ads poţi plasa un anunţ de prezentare a companiei, care să facă trimitere la website. Pentru a spori şansele ca anunţul să fie accesat, plasează-l în news feed, făcând legătura cu pagina de Facebook a companiei. Astfel, audienţa va avea opţiunea de a deveni fan pe Facebook şi de a stabili o legătură cu compania, înainte de a lua contact cu mesajul de vânzare.
- Cere feedback
Cel mai simplu mod prin care poţi afla ce îşi doresc potenţialii și actualii clienţi este să îi întrebi. O poţi face la finalul unui post pentru a le da ocazia să răspundă prin comentarii sau poţi recurge la chestionare pe Facebook. Astfel, vei afla ce nevoi au, pentru a şti cum să le satisfaci. De asemenea, poţi folosi aplicaţia Poll pentru a obţine răspunsuri la întrebări relevante pentru companie.
- Foloseşte-ţi pagina de Facebook pentru comentarii pe blog
Evită spam-ul pe blog folosind pagina de Facebook, pentru a primi comentarii la articole. Crează o legătură a articolului de blog cu un post de pe Facebook, astfel încât utilizatorii interesaţi de topic să vadă post-ul pe Facebook şi să intre pe blog pentru a citi întregul articol.
- Împărtăşeşte-ţi opinia
Atunci când adaugi un comentariu pe un blog relevant pentru afacerea ta, foloseşte pagina de Facebook a companiei, pentru a determina utilizatorii care au apreciat comentariul să intre în contact cu firma.
- Foloseşte Facebook Insights
Foloseşte Facebook Insights pentru a afla informaţii specifice despre consumatori, precum: sexul, ora la care sunt activi pe Facebook, oraşul şi ţara în care locuiesc. Aceste informaţii te vor ajuta să îţi creezi o strategie eficientă, care să-ţi asigure reacţia aşteptată din partea consumatorilor potenţiali.
Pentru a folosi cu succes pagina de Facebook pentru afacerea ta, trebuie să asiguri informaţii relevante în mod constant, să vii în întâmpinarea nevoilor clienţilor şi să construieşti o reputaţie pozitivă a companiei.
Echipa Sinaps este gata să te ajute să îți administrezi pagina de Facebook a afaceri tale.