Google AdWords: De ce să alegi o Agenție Parteneră Google pentru a-ți administra campaniile?
Noua Directivă UE Privind Drepturile Consumatorilor
17/06/2014Campanie de Promovare a Unui Produs – Partea 1
23/06/201418/06/2014
Implementarea și administrarea unei campanii Google AdWords poate fi un lucru relativ ușor. Dar pentru a atinge performanțele dorite, intr-un timp cât mai scurt ar fi bine să consulți o agenție parteneră Google AdWords.
Google Partners este un program oferit de Google, prin care oferă agențiilor de marketing posibilitatea de a certifica cunoștiințele de administrare a campaniilor AdWords. Odată ce o agenție este calificată, aceasta poate folosi insigna special creată pentru agenții partenere Google iar profilul agenției va aparea in Partner Search.
De ce să alegi o Agenție Parteneră Google pentru a te consulta sau pentru a-ți administra campaniile?
1. Certificare Google AdWords
Ca o agenție să fie partener Google AdWords e nevoie ca minim o persoană din cadrul companiei să-și certifice cunoștiințele. Cel puțin 2 din 3 examene trebuie finalizate cu brio, cu peste 80% raspunsuri corecte. Așadar, cel ce se va ocupa de campania ta cu certitudine va ști să folosească la maxim resursele Google AdWords pentru a atinge cel mai ridicat nivel de perfomanță.
2. Cele mai bune practici Google AdWords
Un alt criteriu pentru a obține statutul de agenție parteneră Google AdWords este atingerea unui standard de performanță pentru toate campaniile administrate. Google monitorizează constant toate conturile administrate de o agenție parteneră pentru a putea stabili dacă pentru respectivele conturi se aplică cele mai bune practici și clienții agenției beneficiază de cele mai bune metode de promovare.
3. Buget minim atins pe toate campaniile administrate
Ca o agenție să fie acreditată Google AdWords este obligatoriu ca bugetul administrat pe toate conturile să fie de minim 10.000 USD în ultimele 90 de zile. Acesta este pragul la care Google consideră ca o agenție a acumulat suficientă experiență pentru a deveni partener.
4. Know-How
O agenție parteneră Google AdWords are un know-how cuprinzator, administrând campanii pentru zeci sau sute de clienți, fiecare cu nevoile și cerințele lor, fiecare cu domeniul lor de activitate. Astfel se poate crea performanță pe orice segment de piață: Fie că vinzi servicii sau produse, poți fi sigur că nimic nu va lua prin suprindere o agenție parteneră Google AdWords, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.
Sinaps Marketing este AGENȚIE PARTENERĂ GOOGLE ADWORDS ce administrează, optimizează și dezvoltă multiple campanii de Google AdWords. Contactează-ne pentru a implementa o noua campanie sau pentru a obține un audit GRATUIT a campaniei tale existente!