Remarketing Dinamic – Cum să afișezi reclame adaptate clienților tăi
Nu știi cum să-ți comunici brandul în social media? Iată trei principii!
25/11/20147 Moduri prin care Facebook îţi ajută afacerea
11/05/201504/03/2015
Campaniile de Remarketing oferă oportunitatea de a afișa anunțuri pentru persoanele ce au vizitat anterior un site, o aplicație mobilă sau au vizionat un videoclip pe YouTube.
Introducerea acestui tip de campanie a fost un pas foarte important pentru agenții de publicitate ce foloseau Google AdWords pentru promovarea produselor și serviciilor. Pe scurt, campaniile de remarketing au însemnat: rate de conversie crescute, costuri scăzute și targetare mai bună a vizitatorilor site-urilor.
Remarketing Dinamic duce campaniile clasice de Remarketing cu un pas mai departe. Utilizând acest tip de remarketing vei putea afișa unui vizitator anunțuri grafice sau text ce conțin exact produsele sau serviciile pe care acesta le-a vizualizat pe site-ul tău.
Exemple de anunțuri dinamice:
De ce să folosești Remarketing Dynamic ?
- Anunțurile dinamice se vor adapta automat vizitatorilor tăi.
- Simplitate – Toate anunțurile pot fi create direct din panoul AdWords, Google oferind multiple șabloane pre-definite.
- Rată de conversie crescută și costuri mai mici decât în campaniile de Remarketing clasice.
Ce trebuie să faci pentru a începe o campanie de Remarketing Dinamic?
- Un feed cu produse sau servicii – Crează un feed care include toate produsele sau serviciile tale, împreună cu detalii despre fiecare produs (ID unic, preț, imagine și link către produse/servicii). Toate aceste informații vor fi ulterior integrate automat în anunțuri.
- Tag de Remarketing cu Parametrii Personalizați – Adăugă eticheta de remarketing dinamic cu parametri personalizați pentru toate paginile site-ului. Eticheta adaugă vizitatorii site-ului în liste de remarketing și le asociază cu ID-urile unice ale elementelor pe care aceștia le vizualizează.
- Crearea de Anunțuri Dinamice – Anunțurile dinamice pot fi create atât in FLASH cât și in HTML5 (pentru dispozitive mobile).
Sfaturi și Recomandări
- Crează anunțuri cât mai apropiate ca și design de stilul site-ului tău.
- Testează mai multe variante de grafică și text – Doar așa vei putea descoperi ce funcționează cel mai bine pentru clienții tăi.
- Selectează o metodă de afișare accelerată a anunțurilor și setează un buget corespunzător.
- Selectează o rotație a anunțurilor în funcție de conversii, dacă asta urmărești – Setarea ideală dacă utilizezi AdWords sau Urmărirea conversiilor Google Analytics.
Contactează-ne chiar acum și intră în contact cu un specialist Google AdWords pentru a afla mai multe detalii despre cum să începi propria campanie de Remarketing Dinamic!