Ştirile Săptămânii • 7 – 11 Septembrie 2015
Cum Să Alegi Cuvintele Cheie Pentru Anunţurile Din Google AdWords
07/09/2015Cum Să Construieşti Un Call-To-Action Interactiv?
15/09/201511/09/2015
O Nouă Aplicaţie Te Anunţă Când Scad Preţurile Din Magazinele Online
Cofffre este o aplicaţie ce joacă rolul unui asistent de shopping personal, cu ajutorul căreia utilizatorii pot face economii la cumpărăturile din magazinele online. Pentru a nu rata discounturile, utilizatorul adaugă în listă produsele preferate, urmând să fie anunţat când scad preţurile.
Noi Secţiuni Facebook Pentru Magazinele Online
Facebook a anunţat că va introduce două secţiuni: Shopping şi Services, pentru a ajuta companiile să ofere produse şi servicii direct de pe pagina de Facebook. Aflate încă în testare pe un grup restrâns de business-uri, noile secţiuni vor ajuta companiile să comunice mai eficient cu potenţialii clienți. Mai multe detalii despre secţiunile Shopping şi Services vor fi făcute publice de Facebook săptămânile următoare.
http://mashable.com/2015/09/08/facebook-shopping-and-services/#elhjOOq5ggkX
Produsele F64 Vor Fi listate În eMag Marketplace
Reprezentanţii celui mai mare magazin foto-video din România şi Europa de Est, au anunţat listarea produselor sale şi pe platforma eMag Marketplace. F64 îşi propune să vândă aparate foto, camere video, bliţuri, obiective, filtre, trepiede, genţi dedicate, acumulatori şi o gamă largă de accesorii.
http://refresh.ro/2015/09/f64-anunta-listarea-produselor-sale-emag-marketplace/
Studiu: Consumatorii Confundă Conţinutul Sponsorizat Cu Materialele Editoriale
Un nou studiu a identificat faptul că majoritatea consumatorilor nu fac diferenţa între conţinutul editorial şi cel plătit, precizarea tipului de conţinut fiind greu de observat. De asemenea, încrederea în site-urile cu conţinut sponsorizat este scăzută. Studiul a fost realizat pe 509 respondenţi peste 18 ani, privind conţinutul sponsorizat din The New York Times, The Wall Street Journal, The Altantic, The Onion, BuzzFeed, Forbes şi Fortune.
Live Streaming Pe Facebook Pentru Persoanele Publice
Facebook a anunţat că persoanele publice şi jurnaliştii, al căror profil va fi verificat, vor putea utiliza aplicaţia Facebook Mentions. Aceasta permite utilizatorilor să comunice cu un public mai larg, transmiţând informaţii live. Funcţia Live Streaming a aplicaţiei funcţionează la fel ca Meerkat sau Periscope şi se zvoneşte că după ce va fi testată de persoanele publice şi jurnalişti, va fi disponibilă pentru toţi cei care au un cont de Facebook.
https://.searchenginejournal.com/live-streaming-on-facebook-now-available-to-public-figures/140758/