Ştirile Săptămânii • 28 Septembrie – 2 Octombrie
Cum Să Interpretezi Datele Din Google Analytics
29/09/2015Cum Să-Ţi Optimizezi Rata De Conversie? (II)
06/10/201502/10/2015
Google AdWords Va Introduce Funcţia De Direcţionare a Anunţurilor Folosind Adrese De E-mail
Google a anunţat că în curând AdWords va avea o nouă funcţie, ce va permite direcţionarea anunţurilor, prin intermediul adreselor de e-mail ale utilizatorilor logaţi pe Google, adică Gmail, Search şi Youtube. Denumită “Customer Match”, funcţia va ajuta la targetarea clienţilor al căror profil prezintă trăsături comune cu cei din lista cu adrese de e-mail. Accesul la “Customer Match” şi “Similar Audiences” va fi disponibil în următoarele săptămâni.
https://.searchenginejournal.com/google-adwords-to-introduce-ad-targeting-by-e-mail-address/142092/
Prima Companie Din România Care Se Promovează Pe Instagram Este FashionUp
Promovarea pe Instagram a fost disponibilă până la finalul lunii septembrie doar pentru branduri precum Disney, Electronic Arts sau Taco Bel. În premieră pentru piaţa din România, FashionUp a anunţat că va folosi platforma pentru promovarea produselor sale. Campania FashionUp, denumită „50din100 – Shop de pe Insta! FashionUp, ladies!“ pune la dispoziţia utilizatorilor câte un voucher pe zi, ce le va permite să facă cumpărături în valoare de 100 lei, plătind doar 50 de lei.
https://.iqads.ro/articol/33185/fashionup-prima-companie-din-romania-care-se-promoveaza-pe-instagram
YouTube Lansează Shopping Ads
În ultimele luni, Youtube a venit cu mai multe funcţionalităţi pentru e-Commerce, lansând Cards şi TrueView. În cadrul noii funcţii “Shopping Ads” se va afişa o iconiţă în colţul din dreapta sus, al unui video, ce va putea fi accesată pentru a vedea conţinutul anunţului. Doar după ce utilizatorul a dat click, se vor afişa informaţii despre un produs prezentat în video, cum ar fi preţul sau imagini cu acesta. Funcţia va permite utilizatorilor să ajungă pe website-ul retailer-ului printr-un singur click.
http://techcrunch.com/2015/09/29/youtube-shopping-ads/?ncid=rss#.5hn5gh:3R0b
„Cumpără Informat”, Metoda De Verificare A Etichetei Electronice A Produselor Alimentare
Agregatorul naţional de date despre produse a fost lansat pe 28 septembrie 2015, în cadrul unui eveniment organizat de GS1 România, Guvernul României, Ministerul Energiei, IMM şi Mediul de Afaceri. „Cumpără Informat” va pune la dispoziţia consumatorilor români, informaţii despre produse, direct de la retailerii de pe piaţă sau producători. Deocamdată, baza de date conţine informaţii doar cu privire la produsele comercializate de membrii GS1 România, dorind ca pe viitor să se adauge o etichetă electronică tuturor produselor alimentare din ţară.
76% Dintre Clienţii Din UK Cumpără Jumătate Din Cadourile De Crăciun Din Online
În acest an, mai mult de trei sferturi dintre clienţi din Regatul Unit au afirmat că vor cumpăra cel puţin jumătate din cadourile de Crăciun din magazinele online. Un studiu realizat de Yodel, în septembrie 2015, a descoperit că 29% dintre clienţii din UK au început deja cumpărăturile pentru cadourile de Crăciun. Doar 13% dintre bărbaţi şi 5% dintre femei au susţinut că vor amâna cumpărăturile până în ultima clipă. Dacă anul trecut de Black Friday, 8% dintre clienţi au plasat comenzi online, anul acesta se aşteaptă ca 30% să ia parte la promoţiile online din 27 noiembrie.
http://ecommercenews.eu/76-of-uk-consumers-buy-half-their-christmas-presents-online/