Ce Indică Cele Mai Multe Audituri de Campanii AdWords?
Ştirile Săptămânii • 30 Noiembrie – 4 Decembrie
04/12/2015Ce Trebuie Să Faci Pentru A Avea O Campanie De Remarketing Optimizată?
08/01/201609/12/2015
Dacă ai o campanie AdWords, un audit te poate ajuta să afli noi modalităţi de optimizare – cum ar fi să creşti numărul clienţilor fără a mări costurile. Cele mai multe audituri au arătat, însă, că există mai multe probleme ce pot apărea într-o campanie AdWords. Iată care sunt cele mai frecvente probleme:
1.Tracking nepotrivit
Potrivit unui studiu, companiile ce îşi monitorizează activităţile de marketing au şanse de 17 ori mai mari de a vedea un ROI pozitiv. Pentru a putea face acest lucru, în primul rând, ai nevoie de Google Analytics. Monitorizarea conversiilor este indispensabilă pentru a avea o campanie eficientă, din păcate însă, o mare parte din site-uri nu au Analytics, iar 97% dau greş din cauza lipsei definirii obiectivelor sau a lipsei tracking-ului eCommerce.
2. Cuvinte cheie fără rezultate
În urma unei analize efectuate pe 1000 de companii ce monitorizau numărul conversiilor, s-a constatat că majoritatea conversiilor aduse prin AdWords provin de la 12% din cuvintele cheie. Altfel spus, din 10 cuvinte licitate, 9 nu generează vânzari, iar acest lucru se traduce prin consumarea inutilă a unei părţi din buget.
Cea mai bună modalitate pentru a descoperi ce cuvinte cheie îţi irosesc bugetul fără rezultate, este să verifici secţiunea “Search Terms All” din contul AdWords. Astfel ai acces la un raport cu informaţii detaliate asupra cuvintelor cheie cu zero conversii, ca apoi să le elimini, salvând bugetul pentru cele mai relevante.
3.Landing Page de calitate redusă
În urma aceleaşi analize a conturilor AdWords a reieşit că 90% dintre acestea aveau un landing page nepotrivit. Majoritatea companiilor trimiteau traficul pay-per-click către homepage şi doar o mică parte dintre cele ce aveau un landing page dedicat au realizat teste privind cea mai eficientă versiune.
Click-urile nu sunt suficiente dacă nu generează vânzări, iar acestea de cele mai multe ori depind de calitatea interacţiunii clienţilor cu landing page-ul şi partea de text.
4. Lipsa monitorizării constante
Pentru a aduce îmbunătăţiri unei campanii AdWords, aceasta trebuie monitorizată constant. Creşterea sumei licitate, eliminarea cuvintelor cheie ce nu aduc rezultate sau optimizarea anunţurilor se face în funcţie de trafic şi de buget. Începutul unei campanii necesită o atenţie mai ridicată pentru a descoperi parametrii în care funcţionează cel mai bine.
Campaniile Google AdWords trebuie verificate înainte ca acestea să consume buget, fără a îndeplini obiectivele propuse. Un audit al campaniilor îţi poate spune exact pe ce cheltui mulţi bani, fără prea multe rezultate şi pe ce trebuie să mizezi pentru a spori numărul vânzărilor.
Sursa: [1]