Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Te așteptăm la Conferința Marketing Rocks! #2 by Sinaps. Ia-ți biletul acum!
Recent, unul dintre proiectele implementate de echipa Sinaps Marketing pentru clientul Originals.ro, în perioada Martie – Mai 2016, a fost publicat pe platforma Think with Google. Studiul a fost selectat în urma întâlnirilor anuale cu echipa Google România din cadrul conferinței Google AdWords Unicorns, prilej de întâlnire a celor mai performante agenții de digital marketing din România.
ThinkwithGoogle.com este o sursa de inspirație pentru agențiile de marketing din întreaga lume și este un provider de insight-uri și instrumente utile pentru acestea. Platforma este și un spațiu în care agențiile au ocazia de a împărtăși experiențe concrete – strategii și campanii ce aduc rezultate în campaniile Google AdWords.
Problema clientului – Cum ajungi să aduci extra-performanță într-un cont ce este foarte optimizat?
Originals.ro are un cont de Google AdWords activ de peste 8 ani, rulând pe toate segmentele: Search, Dynamic Search, Display, Remarketing, Remarketing Dinamic, Video Ads și a avut parte de multiple teste și experimente, ajungând la un nivel optim de performanță privind Conversii / Cost – Per – Conversie / Rata de Conversie.
Trendul global al căutărilor pe device-urile mobile era într-o continuă creștere, așa că strategia propusă de noi s-a bazat pe acest lucru. Cu toate ca în istoricul campaniilor, dispozitivele mobile nu aveau prioritate (din cauza costurilor pe conversie mai ridicate), echipa noastră specializată pe campanii e-Commerce s-a focusat pe creșterea comenzilor de pe smartphone-uri și tablete.
Rezultatele au fost pe măsura strategiei:
• Cost-per-click scăzut cu 7.8%
• 44.27% creștere în numărul total de conversii
• O creștere de 6.6% a ratei de conversie
• 42.57% creștere a venitului direct din campanie
• 19.2% creștere a profitabilității campaniei de Google AdWords per total
Ce e important de reținut în urma studiului de caz Originals.ro
Citește tot studiul de caz pe ThinkwithGoogle.com – https://www.thinkwithgoogle.com/cee/case-study/originalsro-uses-mobile-centered-creatives-and-bids-for-a-44-increase-in-online-conversions
sinaps-concord-iasi-open
panel-clienti-sinaps