Cunoaște echipa Sinaps Marketing: George, Senior Graphic Designer!
Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Raluca, Account Manager!
06/12/20175 Scripturi Extrem De Utile Pentru Google AdWords
15/03/201826/01/2018
Știți persoana aia care nu vorbește prea mult, dar atunci când spune ceva e epic? Persoana asta e George la noi. Face cele mai tari bannere de dimineața până seara, are un umor unic și e alergat de Macanaș, pisica noastră pentru a o ține în brațe în timp ce lucrează.
Pentru ca ne face sa râdem, pentru că singurul lucru pe care-l vede când ajunge dimineața la birou e cafeaua și pentru că e un om sincer, ne bucurăm de el și vă invităm și pe voi să-l cunoașteți.
1. George, de cât timp ești la Sinaps și ce faci aici?
Hello! Păi, fac parte din echipa Sinaps de aproape doi ani și tot de atât timp mă ocup cu realizarea părților vizibile ale campaniilor colegilor mei PPC-iști. Pe principiul zicalei clișeice “O imagine face cât o mie de cuvinte”, eu încerc să rezum mesajul unei campanii, de la brief-uri, strategii, targetări și anunțuri, sub forma unui banner înțeles de oricine, eye-catchy, atractiv și plăcut.
2. Ce îți place cel mai mult în ceea ce faci?
Toate interviurile luate designerilor, de la Big-Bang până azi, au pus întrebarea asta. Fiecare are un raspuns unic, dar există un element comun ce ne leagă pe toți din domeniul ăsta… pasiunea de a crea. Așa e și la mine, sentimentul pe care îl ai după ce dai export ultimei versiuni al unui material grafic, ready-to-print (or publish), este de nedescris. Singurul lucru la care mă gândesc în momentul ăla e “I made this, and it rocks!” – asta până a doua zi când îmi vin alte idei mai bune pe care regret că nu le-am folosit 😊.
3. Dar la Sinaps?
Aici e mediul perfect de lucru pentru un designer. De la atmosfera relaxată și propice pentru brainstorming și heavy photoshop work, până la pauzele pentru căutat inspirație, pot să spun că mă bucură că pot face parte dintr-o echipă așa faină la Sinaps.
4. Cum ai început și ce tips-uri ai pentru viitorii graphic designeri?
Am început jucându-mă în Illustrator și Photoshop. La acea vreme nici nu știam de existența profesiei de designer grafic, dar treptat, treptat, am prins gustul creației și am decis să aprofundez pe calea asta, and… here I am.
Pentru designerii la început de drum, mai ales celor self-taught ca mine, un sfat util din partea mea ar fi să nu omită faptul că design-ul nu a început cu Photoshop și nici nu se va termina cu acesta, de aceea să studieze conceptele de bază ale design-ului. Așa cum au spus designeri mult mai mari ca mine, concluzie la care am ajuns și eu, este că atunci când ajungi să măiestrești typography-ul, ai acoperit în jur de 70% din design.
5. Cum îmbini ceea ce faci cu marketing-ul?
Marketing-ul și design-ul merg mână-n mână. Practic, design-ul fără marketing nu ar putea exista. Fie că e advertising, online, offline, branding, web design, tu prin munca ta vrei să vinzi, să prezinți un serviciu sau o idee, să influențezi și să inspiri cât mai mulți oameni.
6. Cum ai descrie cuiva ce e design-ul grafic dacă ai călători cu mașina timpului până în anul 1800?
Deși design-ul cum îl știm noi a început să prindă formă abia pe la începuturile secolului 20, în 1800 (mai ales în vremea incipientă a revoluției industriale) existau deja artiști în acest domeniu, în special tipografie.
Deci, ca să-i descriu cuiva din timpurile alea ce fac eu în 2018 for a living e cam tricky. Ar trebui să îi explic ce sunt calculatoarele, internetul și alte chestii, dar ca să rezum totul la o frază: “Graphic design-ul e arta de a spune povestea cuiva folosind forme și culori“.
7. Ce obiective ți-ai propus pentru următoarea perioadă?
Obiectivul principal, care nu cred că va fi îndeplinit vreodată, este să învăț ceva nou în fiecare zi, să îmi depășesc limitele și să creez lucruri faine 😊. Un obiectiv mai concret, realizabil, ar fi să aprofundez mai mult pe partea de web design, domeniu în care m-am aventurat de curând.
8. Cum arată o zi obișnuită pentru tine la Sinaps?
Eu sunt o persoana dependentă de rutine. Deci nu există zi fără flowchart-ul următor:
Ajung la birou > Câteva secunde verific task-urile din ziua respectivă > Cafea > 20-30 minute de surfing pe site-uri căutând inspirație și alte noutăți din domeniu (Pinterest, Behance, Reddit etc.) > Mă apuc de treabă > Iau masa de prânz pe la ora 12 > Cafea > Back to work > ???? > Verific ce am făcut azi și ce am pe mâine > Home.