Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Anca, Account Manager!
Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Laurențiu, PPC Intern!
02/05/2018Știi să folosești Google Analytics eCommerce Dashboard?
15/05/201811/05/2018
Am mărit echipa de Account Manageri cu o personalitate puternică, cineva care spune exact ce gândește și care orice-ar fi, nu trece peste principiile etice bine înrădăcinate. Pentru că a alintat-o pe Macanaș din prima zi, pentru că nu ezită niciodată să își asume responsabilitatea și pentru că alaltăieri a fost ziua ei (la mulți aaaaaaani!), vrem să o cunoașteți și voi pe Anca Vrăjitoru.
1. Anca, ce trebuie să știm neapărat despre tine?
Cred că introducerea cam spune tot despre mine și sunt puține lucruri pe care aș putea să le adaug. Cine mă cunoaște știe că nu sunt genul de persoană căreia să îi placă să se expună.
Cred că aș putea să precizez (deși nu stiu cât mă avantajează și știți deja și lucrul acesta despre mine :D) că sunt foarte încăpățânată și nu mă las până nu reușesc ce îmi propun. Sunt și puțin, sau de ce să nu recunosc, puțin mai mult „stalker” pentru că în momentul în care este ceva de rezolvat și nu reușesc singură, insist foarte mult la colegi pentru a avea un răspuns cât mai repede.
Cireașa de pe tort și „dedesubtul” pe care puțini îl știu e că îmi asum tot ce fac și greșesc, deoarece în momentul în care greșesc economisesc mai mult timp recunoscând și găsind o soluție decât să găsesc o scuză.
2. Cu ce job-uri ai mai cochetat și ce ți-a plăcut?
O, Doamne, stați să verific CV-ul. Am ceva experiență, mi-a plăcut și îmi place foarte mult să am de-a face cu noi provocări, așa că pot să enumăr câteva experiențe: customer service, back office la bancă, relationship manager assistant la o corporație ce se ocupa de energie, back office la o firmă de IT și apoi aici. Job-ul de la firma de IT a fost cel mai static dacă pot să spun așa, în rest cam toate experiențele mele profesionale anterioare s-au învârtit în jurul unui punct comun: contactul cu oamenii, clienții.
Toate mi-au plăcut în măsuri diferite deoarece erau domenii diferite, însă lucrul comun a fost contactul direct cu oamenii și provocarea de a avea mereu de-a face cu o personalitate diferită.
3. Ce faci la Sinaps?
La Sinaps sunt Account Manager și pot spune cu mâna pe inimă că face parte din job-urile foarte faine. Am un portofoliu de clienți nu variat, ci extrem de variat, iar provocările sunt la ordinea zilei, de luni până vineri. M-am atașat foarte mult de acest job și mă încântă foarte mult.
4. Ce îți place cel mai mult în ceea ce faci?
Cu riscul de a mă repeta, cel mai mult îmi place contactul direct cu clienții. Mă bucură foarte mult că eu sunt prima persoană de contact în momentul în care au ceva de rezolvat, iar satisfacția și mai mare este în momentul în care primesc mail cu „mulțumesc Anca pentru ajutor”.
Vin cu drag la birou în fiecare zi și îmi place foarte mult să ascult oameni, să-i ajut și să găsesc soluții, mai ales la situații imposibile. Îmi place foarte mult că este un job dinamic, niciodată nu am parte de zile la fel, comunicarea cu colegii și faptul că învăț aproape zilnic ceva nou.
5. Care ar fi câteva dintre punctele forte și punctele slabe ale funcției de Account Manager?
Fiind scurtă și la obiect, aș spune că punctele forte ar fi comunicarea și cooperarea, urmate de integritate, corectitudine și sinceritate. Ca puncte slabe ar fi pe primul loc lipsa de delegare, management-ul prost al timpului, determinare redusă și lista poate continua.
6. Cum vezi tu Sinaps-ul?
Văd Sinaps-ul ca fiind locul potrivit, unde am ocazia perfectă să îmi pun în valoare calitățile și să le dezvolt și mai mult, unde vin cu drag să lucrez și să învăț lucruri noi. De asemenea, este și locul în care vorbim deschis, ne consultăm și ne ajutăm reciproc.
7. Ce obiective ți-ai propus pentru următoarea perioadă?
Sunt o fire foarte deschisă la oportunități, așadar obiectivul principal este să fructific la maxim șansele ce mi se vor oferi în viitor. Îmi doresc să mă dezvolt și mai mult din punct de vedere profesional, să am parte de cât mai multe provocări și să îmi depășesc limitele. Pe plan personal, obiectivul principal este să învăț să fiu o persoană mai răbdătoare, deoarece mai am de lucrat puțin la acest capitol.
8. Dacă ar fi să dai un sfat pentru un proaspăt Account Manager la Sinaps, care ar fi?
Ar fi multe sfaturi, însă cred că principalul ar fi să fie deschis și atent la tot ce se intamplă aici și să aibă răbdare multă pentru că la început sunt foarte multe informații, unele chiar încurcate, dar cu timpul totul se leagă și are sens.