Care Sunt Cele Mai Bune Canale Pentru A Te Promova Online?
10 Ani Originali
25/03/2016Ce Este Google Tag Manager Şi De Ce Trebuie Să-l Foloseşti?
22/04/201608/04/2016
Dacă potenţialii clienţi pot ajunge accidental într-un magazin fizic, atunci când ai un magazin online eforturile pentru a-i atrage sunt mai mari. Mijloacele alese pentru promovarea business-ului îţi pot asigura succesul sau eşecul. Aşadar, înainte de planificarea strategiei pe care o vei implementa e nevoie să înţelegi ce poate face fiecare canal în parte în marketing-ul digital. Află ce este mai avantajos pentru afacerea ta, corelând obiectivele cu rezultatele pe care le promit canalele.
1. Google AdWords Search Pentru Promovarea Serviciilor
Serviciile precum cele oferite de instalatori, cabinete medicale sau avocatură se adresează unor audienţe care se angajează într-un proces activ de căutare şi convertesc destul de rapid. În acest caz, abordarea cea mai eficace este apelul la strategiile de tip pull. Din moment ce clienţii ştiu deja ceea ce caută, mai rămâne doar să fie afişat anunţul potrivit nevoilor lor. Acest lucru se face prin alegerea unor cuvinte cheie bine targetate, ajungând într-o mai mare măsură la clienţii cu adevărat interesaţi să facă o achiziţie. Astfel, se evită traficul irelevant, rezultat din expuneri inutile pe toate canalele.
2. Clienţii Nu Ştiu Despre Business-ul Tău? Optează Pentru Google Display.
Nu toate campaniile de promovare au drept obiectiv vânzarea de produse sau servicii. Atunci când potenţialii clienţi nu ştiu despre existenţa ta, trebuie să te asiguri că depui toate eforturile necesare pentru ca asocierea dintre produsele pe care le vinzi şi brand-ul tău să se producă rapid şi corect. Astfel, în timp ce publicul tău se află pe alte site-uri, i se vor afişa anunţuri, prin intermediul cărora îl inviţi să afle mai multe despre tine.
Un avantaj al anunţurilor din Reţeaua de display este încorporarea de text, imagini şi animaţii, ce atrag mai uşor atenţia utilizatorilor. În general, costurile sunt mai mici pe acest canal.
3. Targetare Precisă A Audienţelor De Pe Facebook
Facebook este mediul în care îţi poţi promova afacerea, targetând audienţa după stil de viaţă, interese, caracteristici demografice şi alte trăsături relevante. Principalul avantaj al acestui canal este interactivitatea, vizitatorii având posibilitatea să ofere feedback. Astfel, vei şti întotdeauna ce trebuie îmbunătăţit şi vei avea ocazia să comunici direct cu clienţii, pentru a rezolva eventualele nemulţumiri.
De asemenea, poţi creşte traficul către site, prin adăugarea unui link pe pagina de informaţii, în postări sau în anunţurile plătite. Publicul de pe Facebook nu caută în mod activ să facă o achiziţe, dar afişarea unui anunţ bine targetat îl poate determina să intre pe site-ul tău şi să te includă în lista de opţiuni.
4. LinkedIn pentru B2B
Cu toate că LinkedIn are o rată de click mai scăzută, comparativ cu Facebook, are însă o rată de conversie mai ridicată. Acest lucru se datorează faptului că există posibilitatea unei segmentări mai precise în mediul B2B. Deşi costurile sunt mai mari, LinkedIn îţi permite să realizezi o targetare mai riguroasă, după titulatura, abilităţile, ori instituţia de învăţământ a utilizatorilor.
5. Remarketing Multi-Canal
Într-un mediu de business competitiv, este important fiecare client potenţial. De aceea, nu trebuie să neglijezi utilizatorii care ţi-au vizitat site-ul, dar nu au convertit. Le poţi afişa anunţuri, atunci când navighează pe alte site-uri sau când se află pe Facebook. Astfel, cresc şansele să-şi amintească ce produse vinzi şi să plaseze o comandă.
Citeşte mai multe despre optimizarea campaniei de remarketing.
Sursa: [1]