Cum Poţi Îmbunătăţi Anunţurile Din Reţeaua De Display
Ştirile Săptămânii • 2 – 6 Noiembrie
06/11/2015Ştirile Săptămânii • 9 – 13 Noiembrie
13/11/201510/11/2015
Un utilizator este expus într-o zi în medie la 362 de anunţuri în reţeaua de Display. În contact cu un număr atât de mare de anunţuri, potenţialii clienţi pot fi influenţaţi în privinţa deciziei de cumpărare. Dacă în urmă cu 20 de ani rata de click era de 44%, în 2012 a coborât la 0.1%. Acest lucru indică faptul că CTR-ul nu este întotdeauna relevant, utilizatorii fiind influenţaţi de afişarea unui anunţ şi prin memorarea produsului/ serviciului promovat, fără a da click.
Succesul anunţurilor de tip Display nu este indicat mereu de numărul click-urilor, ci şi de acţiunea pe care doreşti să o realizeze potenţialii tăi clienţi: achiziţia. Iată câteva idei pentru îmbunătăţirea anunţurilor din reţeaua de Display:
1. Cu cât potenţialii clienţi sunt mai înclinaţi spre a face o achiziţie, cu atât pot fi influenţaţi mai mult de anunţurile de pe Display
Utilizatorii interesaţi să facă o achiziţie online, care sunt expuşi la o reclamă de tip banner, pot fi influenţaţi cu 39% mai mult decât în cazul în care nu ar prezenta niciun interes de cumpărare. Din acest motiv, ar fi mai eficient să realizezi anunţuri cu mesaje diferite, care să vizeze atât utilizatorii fără intenţii de cumpărare, cât şi pe cei înclinaţi către o achiziţie. Personalizând anunţurile pentru fiecare etapă din procesul de cumpărare şi folosind o targetare corectă, vei creşte considerabil şansele de a avea mai multe vânzări.
2. Anunţurile relevante pentru clienţii tăi vor conduce la un număr mai mare de click-uri, solicitări de informaţii sau vânzări
Anunţurile relevante pentru clienţii tăi sunt cele care stârnesc interesul, prin oferirea unei soluţii la nevoile acestora. Dintre persoanele care au realizat o acţiune în urma expunerii la un anunţ, 40% au fost motivate de faptul că aceasta acoperea o nevoie în acel moment.
Foloseşte datele despre audienţă din campania de Display şi direcţionează anunţurile către prospecţii care sunt interesaţi de produsele tale, pe baza activităţilor şi interogărilor anterioare.
3. Afişarea anunţurilor nu generează doar click-uri
Una dintre acţiunile pe care le declanşează afişarea anunţurilor este căutarea informaţiilor suplimentare cu privire la produsele/ serviciile vizualizate în anunţ de către utilizator. De aceea, nu trebuie să iei în considerare doar numărul click-urilor, ci şi numărul vizitelor organice pe website ca rezultat a interogărilor de pe motoarele de căutare.
4. Vânzările nu sunt generate doar de click-uri
Un studiu realizat de Mediative indică faptul că 33% dintre utilizatorii chestionaţi au făcut o achiziţie online în urma expunerii la un anunţ de pe Display. Dintre aceştia, 61% au dat click pe anunţ, iar 44% au căutat informaţii suplimentare, ce au condus la cumpărare. Acest lucru face ca anunţul tău să joace şi rolul unui trigger, ce va declanşa interogări ulterioare, vizite pe website şi în cele din urmă achiziţii. În acest punct, va trebui să realizezi o campanie eficientă pe Search şi să te asiguri că website-ul companiei este credibil şi relevant.
5. Discount-urile din anunţuri nu influenţează, dacă nu sunt relevante pentru clienţi
Rezultatele studiului au semnalat că folosirea discount-urilor şi a promoţiilor în anunţuri nu a avut un impact mai mare în vânzări şi că sunt strâns legate de nevoile utilizatorilor. Aceştia vor da click pe un anunţ şi vor face o achiziţie, doar în măsura în care mesajul este relevant pentru ei.
Foloseşte discount-urile pentru a convinge utilizatorii interesaţi să îşi dorească produsele tale şi pentru a influenţa potenţialii clienţi sensibili la preţ să cumpere.
Atunci când te promovezi prin anunţuri în reţeaua de Display trebuie să te asiguri de relevanţa acestora, să încerci să transmiţi mesaje personalizate şi să ai în vedere şi alţi metrici în afară de CTR pentru o privire de ansamblu mai corectă asupra rezultatelor.
Sursa: [1]