Cum Te Ajută Ad Extensions Să Îţi Optimizezi Campania Google AdWords?
Sfaturi Pentru Pagina De Facebook A Companiei
28/07/2015Ce Platformă Se Potriveşte Mai Bine Pentru Magazinul Tău Online?
14/08/201505/08/2015
Optimizarea unei campanii AdWords se poate face prin Ad Extensions, o funcţie suplimentară a anunţurilor, ce permite afişarea unor informaţii complementare. Extensiile de anunţuri tind să crească vizibilitatea şi rata de click, încadrându-se în acelaşi buget.
Iată care sunt extensiile de anunţuri manuale şi cum le poţi folosi într-un mod cât mai performant:
Sitelinks îţi permite să adaugi link-uri către anumite puncte de interes ale site-ului, pentru a ajuta utilizatorii să găsească mai uşor ceea ce caută. Poţi adăuga până la 4 sitelink-uri şi trebuie să te asiguri că link-ul duce către pagina dorită. Pentru a apărea sitelink-urile, anunţul trebuie să fie afişat pe una dintre primele 3 poziţii.
Extensiile Pentru Înştiinţări sau Callout Extensions sunt texte descriptive cu rol de a oferi mai multe informaţii despre beneficiile produselor sau serviciilor pe care le vinzi. Sunt asemănătoare sitelink-urilor, însă fără link-uri către anumite pagini de pe site. Asigură-te că extensiile pentru înştiinţări nu depăşesc 25 de caractere şi că nu repeţi informaţii ce se regăsesc deja în anunţ.
Extensiile de locaţii te ajută să fii mai accesibil utilizatorilor, prin afişarea adresei magazinului în anunţ, uşurându-le astfel, munca. În cazul în care ai magazine în mai multe locaţii, este recomandat să realizezi mai multe campanii pentru a putea analiza performanţa fiecăreia.
Extensiile de apel permit inserarea unui buton de apelare, ce va oferi şansa utilizatorilor de a te contacta telefonic imediat, fără a fi nevoiţi să intre pe site mai întâi. Este recomandat ca extensiile de apel să fie afişate conform programului în care compania poate prelua apelurile. De asemenea, numerele de telefon folosite pot fi utilizate în comun în cadrul unui grup de anunţuri sau al întregii campanii.
Extensiile de aplicaţii oferă potenţialilor clienţi posibilitatea de a downloada aplicaţia ta, direct din textul anunţului, prin inserarea unui link către aceasta. Printr-un singur click, aplicaţia începe să se downloadeze sau îi trimite către app store, eliminând astfel, problema timpului pierdut în procesul de căutare. Poţi crea extensii de aplicaţii mobile optimizate pentru dispozitivele mobile sau le poţi dezactiva de pe anumite dispozitive.
Extensiile pentru recenzii te ajută să câştigi credibilitate prin afişarea unor recenzii pozitive de la terţe părţi de încredere. Asigură-te că recenziile sunt obiective, sursele sunt de încredere şi nu sunt mai vechi de un an.
Principalul avantaj în folosirea extensiilor de anunţuri este că nu există costuri adiţionale, plata realizându-se doar în funcţie de click-urile pe anunţul tău. Folosite pe dispozitivele mobile sau desktop, extensiile de anunţuri ajută la atingerea unui CPC mai mic şi la creşterea CTR-ului.
Sursa: [1]