Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Mădălina, PPC Specialist!
Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Anca, PPC Specialist!
06/10/2017Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Alexandra, PPC Specialist!
20/10/201713/10/2017
👣1. Mădălina, de curând ai încheiat un internship la Sinaps Marketing. Cum a fost drumul de la intern la PPC Specialist?
Acum că mă văd în fața acestei întrebări, îmi dau seama cât de repede a trecut timpul. A fost o perioadă frumoasă de 3 luni în care am avut experiențe noi, în care am învățat ce înseamnă răbdarea pentru a dobândi cât mai multe cunoștințe și pentru a obține rezultate.
Cu pași timizi și înceți, dar siguri, am reușit să mă adaptez unui domeniu nou, unui limbaj de specialitate. A fost o reală provocare pentru mine, având în vedere că domeniul marketing-ului online, a fost întru totul nou pentru mine.
Desigur, că m-au încercat emoții; am simțit curajul atât de departe de mine, mai ales la primele campanii Pay-Per-Click pe Google AdWords pe care le-am făcut. Acum, sunt mai sigură pe ceea ce fac și gândesc strategic, astfel încât să obțin rezultatele pe care mi le propun.
Evoluția mea se datorează, cu siguranță și colegilor răbdători, care împărtășesc aceeași pasiune pentru marketing-ul online pe care au reușit, cu succes, să mi-o transmită și mie.
💛2. Pe lângă iubirea pentru pisici, pasiunea pentru Boomerang și urmărirea blogger-ițelor de beauty și fashion, ce ar trebui să mai știe despre tine cititorii noștri? 🙂
Hm, îmi place foarte mult să îmi petrec timpul pe YouTube. Îmi place să fac asta, tocmai pentru că mă inspiră oamenii. Am câteva interviuri și vloguri, pe care le urmăresc de ceva timp; întodeauna am o stare bună după ce le vizionez.
Îmi place să mănânc pizza. Am ajuns la concluzia că desertul meu preferat, de cele mai multe ori e tot pizza.
Trecând la treburi mai serioase, am descoperit că îmi place tot ceea ce ține de comunicarea cu oamenii. E adevărat că, la prima vedere nu ai spune asta despre mine, dar da. Îmi place să cunosc oamenii, nu așa cum mi se prezintă, ci mai degrabă prin ce anume observ în comportamentul lor.
Cumva, simpatia pe care o am pentru comunicarea cu oamenii se leagă cu ceea ce fac acum la Sinaps Marketing. Încerc să identific diverse tipuri de oameni și comportamente pentru eficiența campaniilor AdWords.
☕ 3. Ce faci într-o zi obișnuită la Sinaps?
O zi obișnuită la Sinaps începe cu mirosul irezistibil de cafea care te întâmpină dimineața, încă de pe scări și cu Macanache, cea mai alintată pisică pe care o cunosc. Știi că îți începi bine ziua, când te uiți în campaniile clienților și vezi că lucrurile dau rezultate.
Acum, nici nu știu dacă poate fi numită, la propriu, “o zi obișnuită” la Sinaps Marketing. Fiecare zi are farmecul ei, în fiecare zi am noi provocări. Tocmai, asta e cel mai fain, zic eu.
💡4. Cum ai descoperit pasiunea pentru marketing online?
Aș spune că pasiunea pentru ceea ce presupune marketing-ul online am descoperit-o chiar la interviu. Mi-a fost adus la cunoștință faptul că mai întâi trebuie să îmi formez o viziune despre ceea ce urma să fac, că trebuie să mă acomodez cu limbajul și cu mediul de lucru. Știam că sunt dispusă să învăț lucruri noi și să mă dedic unui domeniu nou.
Cel mai interesant mi se pare modul în care îmbraci un produs, un serviciu și modul în care reușești să declanșezi o reacție din partea unui potențial consumator, ca mai apoi să determini o acțiune. Mă bucură libertatea pe care o am în a nuanța anunțurile, astfel încât să le fac cât mai atractive.
Mă inspiră colegii, care de altfel, sunt pasionați de marketing online și comunicarea cu ei. Faptul că împărtășesc experiențele lor, am posibilitatea să învăț continuu lucruri noi.
☑ 5. Ce ai învățat din PPC și ce te motivează să creezi și să administrezi zilnic campanii pentru diverse business-uri?
Ceea ce consider a fi cele mai importante lucruri pe care le-am învățat sunt atenția la detalii și organizarea ideilor. Este foarte important ca prin campaniile pe care le întreprind să răspund cerințelor și așteptărilor clienților. Și de asemenea, anunțurile pe care le creez să fie în conformitate cu ceea ce oferă, într-adevăr clientul.
Ceea ce mă motivează cel mai mult sunt clienții mulțumiți de campaniile pe care le administrez și rezultatele pe care le obțin din campanii.
💭6. Dacă ar fi să asociezi PPC doar cu 3 cuvinte, care ar fi?
Perfomanță, Strategie, Răbdare.
🔢7. Ce obiective ți-ai propus în dezvoltarea ta ca PPC Specialist?
Obiectivele mele sunt pe termen lung, astfel că îmi doresc să dobândesc cât mai multe cunoștințe în crearea campaniilor Pay-Per-Click pe Google AdWords și Facebook Ads și să îmi dezvolt cât mai mult abilitățile de PPC-ist.
🍕8. Cum ar suna un anunț de promovare al felului tău preferat de mâncare?
Pizza: cea mai frumoasă paletă de culori !
Pentru cea mai fierbinte și sinceră iubire, sună acum și comandă o pizza!
📶9. Ce pași ar trebui să parcurgă prima dată pasionații de marketing online, care nu au avut încă ocazia să se specializeze?
Îi încurajez pe cei pasionați de marketing online să profite de orice oportunitate care li se oferă în acest sens. Dacă se regăsesc în umătoarea descriere, înseamnă că merită să încerce domeniul marketing-ului online: vrea să își testeze creativitatea, să vadă în ce măsură pot răspunde nevoilor și așteptărilor consumatorilor, dar și a clienților și dacă are idei în vederea îmbunătățirii experienței utilizatorilor pe un site.
🗣10. Ce îți place cel mai mult la Sinaps?
Faptul că mă ajută:
1. să gândesc Strategic;
2. să am încredere în Ideile mele;
3. să încerc Noutățile domeniului de marketing online;
4. să Anticip anumite situații în campanii și cumva, să văd dincolo de Afișări (asta când eram la început)
5. să lucrez cu Profesionalism în campaniile clienților și să „partikip” activ la comanda de mâncare;
6. să Stabilesc obiective clare și realiste în campanii și să îmi structurez timpul.