Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Oana, Senior PPC Specialist!
Upgrade Group – primul grup de performance marketing din România #anewbeginning
07/09/2017Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Anca, PPC Specialist!
06/10/201729/09/2017
👋 1. Poți să ne spui câteva lucruri despre tine, pentru a face cunoștință cu cititorii blogului?
Ador provocările și un stil de viață cât mai activ. Provocarea cea mai mare a fost anul trecut, când, după apropape 8 ani de București am ales să mă mut în Iași – un oraș mult mai liniștit care îmi permite să valorific mai bine timpul liber. Singura problemă este că drumul spre Mangalia, orașul meu natal, este destul de lung, însă m-am obișnuit și cu această distanță și am ales în continuare să-mi petrec weekendurile de vară la mare.
🎯 2. Cu ce te ocupi la Sinaps Marketing?
Creez și administrez campanii Facebook Ads și Google AdWords. Împreună cu colegii mei, stabilim strategia pe care o urmăm în vederea atingerii KPI-urilor setați. Modificările se fac întotdeauna după o analiză detaliată a rezultatelor.
📢 3. Cum ai descrie PPC marketing bunicilor tăi?
Chiar am fost pusă în situația aceasta, când bunica mea m-a întrebat cu ce mă ocup la actualul loc de muncă. I-am explicat că ajutăm clienții să-și dezvolte afacerile, iar instrumentul nostru indispensabil este Internetul. Și, ca să fiu sigură că a înțeles, am cumpărat împreună un cadou pentru strănepotul ei, însă comanda a fost dată la 2 zile dupa ce au început căutările. A fost foarte uimită cum “Internetul” îî afișa imagini cu produsul pe care îl dorea.
Bunica mea nu este cea mai familiarizată cu tehnologia, internetul, însă concluzia ei a fost că noi ajutăm oamenii să cumpere ce își doresc.
🔎 4. Ce ai învățat din PPC și ce anume te motivează să faci asta?
Am învățat și continui să învăț importanța analizei rezultatelor. O interpretare cât mai detaliată și corectă a rezultatelor ajută la creșterea performanței unui business. Cel mai mult mă motivează faptul că este un domeniu foarte dinamic, apar noi provocări în fiecare zi.
💚 5. Ai vreo industrie preferată, pentru care administrarea campaniilor e și mai provocatoare?
Nu am o industrie preferată, însă am clienți preferați. Și clienții mei preferați sunt cei care țin cont de recomandările specialiștilor Sinaps și înțeleg că sunt mai mulți factori care influențează performanțele campaniilor.
✌ 6. Cum ai descrie o zi de muncă la Sinaps?
Văd fiecare zi de muncă la Sinaps ca pe o treaptă din scara carierei mele. Și provocările ce apar zilnic mă ajută să urc o nouă treaptă. Și încă ceva: nu știu pentru alții, însă pentru mine un factor important la un loc de muncă este echipa: și da, este o echipă unită, cu oameni creativi, cu experiență. Brainstorming-urile cu PPC-iștii Sinaps generează cele mai bune idei pentru provocările zilnice.
📈 7. Au fost momente în care te-ai “împiedicat” în drumul spre Senior PPC Specialist?
Cum le-ai depășit?
Da, cu siguranță au fost. De fiecare dată mă mobiliza încrederea oferită de superiorii mei, și această încredere era completată de documentarea din ce în ce mai amănunțită a PPC Marketingului.
📝 8. Ce obiective ți-ai propus pentru perioada următoare?
Sunt foarte atrasă de acest domeniu pentru că se bazează pe cifre, pe analiza rezultatelor. Obiectivul meu este dezvoltarea în această zonă, de strategie și analiză.
🖱 9. Ce sfat ai pentru mulțimea de tineri pasionați de marketing online?
Mediul digital este în continuă creștere, de aceea specialiștii marketing online sunt tot mai căutați. Îi sfătuiesc să completeze pasiunea cu multe ore de documentare, cercetare, participare la conferințe în domeniu și sigur vor ajunge cei mai buni.
👉 10. Dacă ar fi să retargetezi toate persoanele care te-au cunoscut, cum ar suna anunțul tău?
Mi-ar plăcea mult să ne revedem!
Completează formularul și rezervă-ți un loc la întâlnirea din 10.11.2017.