De Ce Trebuie Să Faci Remarketing Dinamic Pe Facebook?
Ce Este Google Tag Manager Şi De Ce Trebuie Să-l Foloseşti?
22/04/2016Care Sunt Noile Schimbări AdWords şi Google Analytics Anunţate la Google Performance Summit?
25/05/201613/05/2016
Dacă ai deja o campanie de remarketing, este momentul să treci la pasul următor: remarketing dinamic. Acesta îţi permite să creezi anunţuri prin care să promovezi aceleaşi produse pe care utilizatorii le-au vizitat pe site-ul tău, prin Google Display şi mai nou pe Facebook. Astfel, anunţurile devin mai personalizate, crescând şansele de a converti.
Ce oferă remarketing-ul dinamic pe Facebook?
1. Generează automat anunţuri pe baza catalogului de produse
2. Afişează anunţuri cu produse pe care utilizatorii le-au vizitat pe site
3. Foloseşte audienţe asemănătoare pentru a identifica persoane interesate de un anumit produs
Care sunt paşii pe care trebuie să-i parcurgi?
1. Realizează contul de Business Manager
Asemănător contului MCC din Google AdWords, Business Manager îţi permite să controlezi mai multe pagini şi conturi de publicitate din acelaşi loc şi să acorzi acces doar anumitor utilizatori. Intră pe business.facebook.com pentru crearea contului de Business Manager.
2. Crează Catalogul de Produse
Feed-ul este o listă cu produsele pe care vrei să le promovezi pe Facebook, de obicei în format .csv sau .xml, pe care îl încarci în Business Manager. Acesta trebuie să conţină ID-ul, numele, o descriere de maximum 5.000 caractere, URL-ul landing page-ului şi al imaginii produsului, disponibilitatea, etc.
Este important să menţionezi ce produse sunt în stoc, pentru a nu trimite vizitatorii către landing page-uri cu produse pe care nu le pot comanda. De asemenea, orice modificări aduse la preţul produselor sau la nivelul stocului, trebuie actualizate în fişierului .csv ce se încarcă din nou în Business Manager. În cazul feed-ului .xml, acesta se va actualiza automat.
3. Setarea pixel-ului de audienţă personalizată
Pixel-ul de audienţă personalizată se activează de fiecare dată când un utilizator deschide o pagină, pe care este instalat codul, trimiţând informaţii referitoare la evenimente. Dacă evenimentul coincinde cu regulile audienţei, vizitatorii site-ului sunt adăugaţi în audienţa respectivă.
Există minim 3 evenimente ce trebuie adăugate în site: View Content, Add To Cart şi Purchase.
View Content
Odată cu adăugarea View Content în pagina de produs, trebuie ca site-ul să trimită ID-ul produsului către pixel-ul de Facebook. Este important ca ID-ul să coincidă cu cel adăugat în feed-ul din produse, pe care l-ai încărcat în Business Manager.
Add To Cart
Monitorizarea acestei acţiuni te ajută să afli dacă sunt vizitatori care adaugă produse în coş, dar nu finalizează comanda. Astfel, vei şti că deşi există interes, trebuie să depui mai mult efort pentru a-i convinge să cumpere.
Purchase
Cu ajutorul evenimentului Purchase, previi promovarea unui produs, utilizatorilor care l-au cumparat deja. Astfel, poţi promova alte produse sau unele similare cu cele achiziţionate. Spre deosebire de celelalte evenimente, în acest caz nu trebuie să adaugi un singur ID de produs, ci o întreagă listă cu ID-urile produselor cumpărate.
4. Crearea Anunţurilor
Poţi crea anunţuri dinamice prin intermediul template-urilor. Acestea te vor ajuta să inserezi date din catalogul de produse, în anumite locuri în anunţuri. De exemplu, poţi introduce date precum brand, descriere, nume şi preţ.
Pentru a afla mai multe despre remarketing dinamic pe Facebook sau pentru demararea unei astfel de campanii, ne poţi trimite întrebările tale aici. Echipa noastra este gata sa iti sara in ajutor. Citeste mai multe despre serviciile noastre de promovare pe Facebook.
Sursa: [1]