Noua interfață Google AdWords – Ce este diferit?
5 Scripturi Extrem De Utile Pentru Google AdWords
15/03/2018Cum Să Sponsorizezi Eficient O Postare Pe Facebook
29/03/201819/03/2018
Dacă folosești Google AdWords pentru a-ți promova afacerea, probabil ai observat notificările despre noua interfață dezvoltată de către cei de la Google. Începând cu decembrie 2017, aceasta este disponibilă pentru toți cei care dețin un cont AdWords.
Deși încă mai sunt câteva elemente de implementat, noua interfată sau New AdWords Experience este cu mult mai rapidă față de versiunea trecută, iar noi o folosim mult în biroul Sinaps. Ne-a plăcut din primele secunde petrecute în interfață, de aceea, dupa câteva luni de când o utilizăm vrem să împărtășim și cu voi câteva dintre schimbările aduse. 😊
1. Crearea rapidă a grupurilor de anunțuri
Ne place să lucrăm eficient, de aceea credem că această îmbunătățire te poate ajuta sa economisești mai mult timp în momentul în care creezi o campanie. Concret, atunci când setezi o nouă campanie, ai posibilitatea să creezi grupurile de anunțuri și anunțurile în același loc, fără a mai fi nevoit să le faci pe rând. Astfel vei avea și o perspectivă mai bună asupra tuturor mesajelor folosite și lucrezi mai organizat și mai rapid. Super, nu?
2. Un design intuitiv, cu mai multe date și grafice
Acest update este unul major în materie de design al paginilor. Aproape totul este diferit față de interfața veche, însă după un timp de acomodare vei observa cât de mult te pot ajuta perspectivele noii platforme. Pagina „Overview” (rom. „Prezentare generală”) este cel mai bun exemplu. Aceasta ne arată în ce campanii s-au înregistrat cele mai mari schimbări la nivel de date, cele mai căutate cuvinte cheie, cele mai afișate anunțuri etc. Vă lăsăm pe voi să le descoperiți pe toate! 😊
3. Extensia pentru promoții
Încă un lucru foarte util pe care ni-l aduce noua interfață este extensia pentru promoții. Aceasta este valabilă și în limba română (cu moneda RON), iar de acum poți evidenția mult mai ușor reducerile pe care le desfășori. Mai mult decât atât, poți selecta și o ocazie, dacă se potrivește perioadei în care faci promovarea (ex. Crăciunul sau Black Friday). Noi sperăm că în viitorul apropiat și extensia pentru afișarea prețurilor va beneficia de introducerea limbii române și a monedei noastre.
4. Analiza paginilor de destinație („Landing pages”)
Acum poți vedea și analiza mult mai ușor toate URL-urile pe care le folosești în anunțuri. Mai mult decât atât, poți vedea care este rata de click a paginilor compatibile cu dispozitivele mobile. Astfel, vei ști procentajul de clickuri de pe mobil care duc pe o pagină adecvată navigării pe acest device. Deja trăim intr-o lume cu mai mult trafic de pe telefon și suntem siguri că aceste date te pot ajuta!
5. Ajustări avansate ale sumelor licitate
În funcție de afacerea pe care o deții, anumite acțiuni efectuate de către potențialii consumatori pot fi foarte valoroase pentru tine. De aceea, acum poți licita mai mult dacă vrei ca utilizatorul să facă o anumită acțiune. Deocamdată, singura ajustare disponibilă este pentru apelurile telefonice care vin prin extensii sau campaniile „call-only” („click pentru apelare”).
6. AdWords Ad Version History
Una dintre cele mai noi “feature” ale noului UI Google AdWords este Ad Version History – De fiecare dată când se modifică un anunț acesta este trecut ca fiind o nouă versiune de anunț, iar folosind Ad Version History se pot compara rapid toate variantele pentru a descoperi ce a rulat bine și ce nu.
Sigur, noua interfață AdWords sosește cu mult mai multe noutăți și suntem siguri că vor mai veni. Să nu uităm că această variantă încă este BETA, ceea ce înseamnă că încă pot apărea unele erori sau anumite funcții din vechea interfață pot lipsi în cea nouă. Totuși putem face ușor trecerea între cele două interfațe, pentru a ne acomoda cu noutățile celor de la Google.
BONUS
Pentru că ai citit până la final și pentru că tot vorbeam de acomodare, te mai ajutăm cu o informație! 😊
Încearcă să creezi un semn al întrebării din tastatură (combinația dintre butoanele SHIFT+?) şi îți va apărea o fereastră cu anumite comenzi rapide posibile prin combinații de taste. De exemplu, dacă apeși pe G apoi pe T, vei putea căuta orice pagină din platforma AdWords.
Sperăm că te-au ajutat informațiile și că te vor ajuta să lucrezi mai eficient. În biroul Sinaps Marketing deja simțim o diferență după ce am început să folosim noua platformă!