Rebranding pentru Sinaps Marketing
Care Sunt Noile Schimbări AdWords şi Google Analytics Anunţate la Google Performance Summit?
25/05/2016Cum ne-am petrecut timpul la Connect Iași 2016?
05/10/201607/09/2016
De la o agenție AdWords la o agenție AdWords Premier Partner, cu un nou logo.
Odată ce am primit badge-ul de Premier Partner și am privit în urmă, la rezultatele din ultimii ani în materie de clienți, bugete administrate și evoluția echipei, am înțeles că am crescut. Iar pentru asta, ne premiem cu un nou logo și un nou site. Dar acestea nu sunt singurele lucruri noi, am crescut și la capitolul experiență și performanță, motiv pentru care ne-am dezvoltat și serviciile pe care le oferim. Astfel, venim mai rapid cu soluții pentru clienții noștri, iar rezultatele sunt pe măsura așteptărilor.
Înainte de a trece la noua imagine a agenției, hai să parcurgem împreună un scurt istoric Sinaps Marketing:
- 2013 – După luni de research și dezbateri punem bazele agenției. Cu o echipă restrânsă, dar cu experiență în marketing online, pornim la drum cu ochii larg deschiși, pentru a descoperi ce nevoi au clienții și cum le putem satisface.
- 2013 – Ne pregătim intens pentru a deține toate cunoștințele necesare și primim prima certificare Google AdWords.
- 2014 – Trecem la treburi mai serioase și realizăm prima campanie Google AdWords. Rezultatul? Campania este încă activă în 2016, iar profitabilitatea sa crește de la un an la altul.
- 2014 – În urma cunoștințelor AdWords acumulate, a bugetului administrat și a creșterii venitului agenției, ne bucurăm să devenim oficial parteneri Google. Mai exact, prima agenție parteneră Google AdWords din Moldova.
- 2014 – Absolvim Google Partners Academy, după 6 luni de coaching de către o echipă internațională.
- 2015 – Primim prima coroniță și premiul întâi la concursul Google Partners “Ready to Rock”, pentru generarea de clienți noi, bugetele mari administrate și best practices.
- 2015 – Atingem încrezători, primul milion de euro în spending pe AdWords.
- 2015 – Continuăm să generăm clienți noi, să administrăm bugete mari și să fim demni prin best practices, motiv pentru care suntem premiați cu locul doi la concursul Google Partners “Game On”.
- 2016 – Google ne invită la “CEE Agency Day 2016” în Atena, unde ridicăm cele mai actuale probleme AdWords, alături de reprezentanții Google și alte agenții din România și Europa.
- 2016 – Devenim Agenție Google Premier Partner, singura din Iași și din regiunea Moldovei, ceea ce ne situeaza in top agentiilor Google AdWords.
Echipa noastră se bucură și ea de schimbări. Se mărește departamentul PPC, departamentul de relații clienți și îi urăm bun-venit graphic designer-ului dedicat. Numărul certificărilor Google este în creștere: Search, Display, Mobile, Video, Shopping, Analytics.
Toate realizările obținute și evoluția parcursă merită un nou logo, dinamic și fresh, care să reprezinte startul unei noi perioade de provocări, pe care abia așteptăm să o îmbrățișăm. Înainte să dezvăluim prea multe, hai să recapitulăm logo-urile Sinaps:
Am ales ca prin noul logo să ne reprezinte un check mark. De ce? Pentru că e simbolul verificării, al afirmațiilor și al corectitudinii, iar nouă ne place să analizăm, să emitem ipoteze și să fim sinceri cu soluțiile propuse clienților noștri. Venim și cu un site nou, mai friendly și mai organizat, în care clienții să poată găsi rapid informații depre ceea ce putem face pentru business-urile lor.
Odată ce am împărtășit cu voi ultimele noutăți, vă provocăm să răsfoiți și celelalte articole, cu informații teoretice și practice din Google AdWords, Facebook Ads, Content Marketing sau Analytics.