Sfaturi Pentru Pagina De Facebook A Companiei
7 Greşeli de A/B Testing Pe Care Trebuie Să Le Eviţi
15/07/2015Cum Te Ajută Ad Extensions Să Îţi Optimizezi Campania Google AdWords?
05/08/201528/07/2015
Pagina de Facebook pentru business-ul tău trebuie să respecte nişte reguli pentru a asigura un raport de comunicare eficient cu consumatorii. Atunci când acestea sunt încălcate, interacţiunea cu clienţii are de suferit şi se poate pierde credibilitatea companiei. Iată ce trebuie să eviţi pe Facebook:
1. Să îţi dai singur like
Atunci când postezi diverse materiale pe Facebook înseamnă că îţi plac, nu trebuie să îţi dai singur like. Aceasta este o dovadă de nesiguranţă şi neprofesionalism. Impresia lăsată este cea de companie fără prea multe persoane interesate de activitatea sa.
2. Folosirea profilului personal
În cazul business-urilor, profilul personal nu pare foarte profesionist şi limitează acţiunile de monitorizare, ori de interacţiune. Utilizatorii de Facebook, interesaţi de produsele tale nu vor putea da like paginii, iar tu nu vei putea monitoriza date precum: like-urile fanilor, check-in-uri, etc. Cea mai bună soluţie este să realizezi o pagină oficială, care îndeplineşte aceste cerinţe.
3. Ignorarea comentariilor şi nevoilor utilizatorilor
Scopul paginii de Facebook este de a creşte vizibilitatea şi de a interacţiona cu fanii. Ignorarea nevoilor acestora exprimate prin comentarii, ori mesaje private, înseamnă însăşi ignorarea clienţilor tăi. Nu uita că orice afacere se construieşte şi se menţine cu oameni!
4. Folosirea unui avatar nepotrivit
Facebook avatar sau poza de profil te ajută să câştigi vizibilitate, să stârneşti interesul şi să ajuţi clienţii să facă asocierea avatar – companie. O imagine reprezentativă sau un logo special conceput pentru formatul Facebook, va face ca afacerea ta să fie mai uşor de recunoscut de către utilizatori, atunci când va apărea în News Feed.
5. Completarea parţială a profilului
Facebook îţi dă ocazia să oferi o mulţime de informaţii clienţilor tăi, precum: adresa sediului, numărul de telefon, adresa WEB, ş.a. Un profil complet creşte credibilitatea companiei şi vine în ajutor clienţilor, punând la dispoziţie informaţii pe care aceştia nu trebuie să le mai caute.
6. Ignorarea insight-urilor
Un business page îţi pune la dispoziţie Facebook Insights, prin intermediul căruia poţi obţine informaţii cu privire la numărul utilizatorilor care îţi urmăresc pagina, cine vorbeşte despre companie, din ce oraşe/ ţări provin, categoria de vârstă din care fac parte, etc. Astfel, îţi vei cunoaşte mai bine audienţa şi vei putea îmbunătăţi strategia de comunicare.
Pagina de Facebook a companiei nu se adresează prietenilor, motiv pentru care comunicarea se realizează după anumite reguli. Aceasta trebuie să fie mai mult formală, să fie cât se poate de personalizată şi să răspundă cerinţelor utilizatorilor.
Citește mai multe despre cum te putem ajuta să îți promovezi afacerea pe Facebook.
Sursa: [1]