Ştirile Săptămânii • 12 – 16 Octombrie
Ce este Facebook Insights Şi La Ce Te Ajută
14/10/2015Cum Să Scrii Anunţuri AdWords Pentru O Campanie De Succes
20/10/201516/10/2015
FashionUP Estimează Vânzări Cu 300% Mai Mari În Acest An
Conform previziunilor făcute de platforma online FashionUP, anul acesta se vor înregistra vânzări cu 300% mai mari. Schimbându-şi recent identitatea vizuală, magazinul online a afirmat că „shopping-ul inteligent este atunci când noi reușim să oferim cele mai dorite ținute şi accesorii la cel mai mic preț din piață.” FashionUP a avut 200.000 de clienţi până acum, în medie fiecare client cumpărând de aproximativ 350 de lei. Compania susţine că de cele mai multe ori feedback-ul pozitiv al clienţilor este urmat de lansarea unei noi comenzi în maximum 40 de zile.
Facebook Testează Secţiunea Shopping Pentru A Sprijini Industria e-Commerce
După testarea butonului “buy now”, Facebook încearcă o secţiune de shopping într-un tab suplimentar, precum „Grupuri” sau „Fotografii”, pentru a ajuta brand-urile să ajungă la clienţi şi să faciliteze vânzările de pe dispozitive mobile. Noul tab va îngloba produse din secţiunea de shopping a paginilor de Facebook ale diverselor branduri, oferind utilizatorilor ocazia de a cumpăra fără a mai accesa website-ul magazinului. Compania intenţionează ca pe viitor să exploreze opţiunea de adăugare a produselor, pe care utilizatorii să le poată vinde între ei.
Între timp, Facebook a realizat un update la platforma mobilă canvas ads, ale cărei anunţuri vor sprijini de asemenea cumpărarea de produse.
88% Dintre Clienţi Preferă Să Cumpere Direct De La Brand
În urma unui studiu realizat de BrandShop, cu privire la preferinţele clienţilor din comerţul electronic s-a descoperit că 88% dintre aceştia preferă să cumpere direct de la brand. De asemenea, există şanse cu 57% mai mari să facă o achiziţie de pe website-ul unui brand, decât de pe al unui retailer. În timp ce 82% dintre clienţi se aşteaptă să poată face o tranzacţie, 72% nu sunt mulţumiţi de experienţa online oferită de brandurile preferate.
Facebook Construieşte Un Hub Video
Facebook a anunţat că testează un hub pentru ca utilizatorii să poată urmări şi distribui clipuri video pe reţeaua de socializare. Testarea se va face pe un număr mic de persoane, care vor putea accesa secţiunea video printr-un click pe iconiţa din iPhone app sau intrând pe “Favorites” din stânga News Feed-ului pe Web. Facebook va adăuga în noua secţiune, video-uri pe care utilizatorii le-au salvat pentru a le urmări mai târziu, au fost distribuite de prieteni pe pagina lor sau se regăsesc pe diferite pagini la care au dat follow. După ce au urmărit un video de pe News Feed, utilizatorii vor primi sugestii cu video-uri asemănătoare.
http://marketingland.com/watch-out-youtube-facebook-is-finally-building-a-video-hub-146516
Instagram Lansează @instagramforbusiness
Instagram a lansat un cont oficial destinat distribuirii conţinutului business, respectiv sfaturi şi studii de caz. Business-urile au fost în atenţia companiei încă de la început, continuând să atragă noi utilizatori ai platformei prin lansarea Instagram ads. Reprezentanţii companiei susţin că pe @instagramforbusiness se vor publica săptămânal poveşti din culisele a trei business-uri importante, cu scopul de a informa şi inspira. Prima companie despre care se vor împărtăşi mai multe informaţii este Ben&Jerry’s.