Ştirile Săptămânii • 14 – 18 Septembrie 2015
Cum Să Construieşti Un Call-To-Action Interactiv?
15/09/2015Ce Se Întâmplă Pe Internet În 60 De Secunde?
22/09/201518/09/2015
Va Implementa Facebook Butonul “Dislike”?
Facebook a anunţat pe 15 septembrie ca va realiza butonul “Dislike” despre care utilizatorii au tot vorbit în ultimii ani. CEO-ul companiei, Mark Zuckerberg, a afirmat că scopul noului buton este de a exprima empatia utilizatorilor şi nicidecum de a stârni reacţii negative la adresa postărilor lor. Acesta va ţine locul unui mijloc de a manifesta compasiune faţă de situaţiile pentru care butonul “Like” nu este cel mai potrivit.
https://.theverge.com/2015/9/15/9333335/facebook-dislike-button-being-made-nearing-tests
77% Dintre Români Folosesc Internetul Fix Pentru A Accesa Reţelele De Socializare
Conform unui studiu realizat de ANCOM, 90% dintre români folosesc internetul fix pentru a se informa, iar 75% acceseaza reţelele sociale. Românii folosesc internetul pentru informare, comunicare, activităţi recreative şi tranzacţii online, cei mai mulţi, 75%, accesând-l pentru a comunica cu cei apropiaţi prin mesageria instant. Acelaşi studiu susţine că 39% dintre utilizatori îl folosesc pentru cumpărăturile online.
Google A Lansat Campania Donation-Matching Pentru A Combate Criza Refugiaţilor
Google a donat un milion de dolari organzaţiilor umanitare, pentru a ajuta la combaterea crizei refugiaţilor din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Compania va dubla primele 5 milioane de dolari donaţi, pentru a impulsiona oamenii din întreaga lume să ajute. Campania Donation-Matching îşi propune să strângă 11 milioane de dolari, bani care vor ajunge la patru mari organizaţii umanitare, ce vor asigura adăpost, hrană şi îngrijire medicală refugiaţilor.
https://onetoday.google.com/page/refugeerelief
Comerţul Online Din Europa A Înregistrat 427 Miliarde În 2014
Rata de creştere a cumpărăturilor online pe segmentul B2C, din Europa, a crescut cu 13.9%, ajungând la 426.8 miliarde de euro. Industria de e-commerce din Europa este a doua cea mai mare din lume, după Asia-Pacific. Numărul cumpărătorilor europeni a ajuns la 273.9 milioane anul trecut, britanicii cheltuind în medie 3.073 euro anual iar francezii 1.600 euro.
http://ecommercenews.eu/ecommerce-in-europe-was-worth-e427-billion-in-2014/
Micii Retaileri Din Online Au Nevoie De Investiţii Pentru A Face Faţă Jucătorilor Mari
Fondatorul şi CEO-ul Fashion UP Alin Stanciu dezvăluie faptul că retailerii mici trebuie să facă investiţii pentru a rămâne competitivi, bătălia în comerţul electronic dându-se între jucătorii mari. Strategia folosită de retailerii mari este cea a mall-ului online, strategie ce pune presiune pe micii comercianţii. Astfel, un magazin online ajunge să vândă tot mai multe categorii de produse, motiv pentru care retailerii mici au nevoie de resurse semnificative de capital.