Ştirile Săptămânii • 16 – 20 Noiembrie
Sinaps Marketing Te Invită La Black Friday!
17/11/2015Cum Să Scrii Titluri Convingătoare Pentru Campanii De E-mail Marketing
24/11/201520/11/2015
Drepturi Pentru Comercianţi Şi Clienţi De Black Friday Şi În Alte Perioade De Reduceri
Potrivit Centrului European al Consumatorilor din România (ECC România), orice comerciant care anunţă o reducere de preţ trebuie să o raporteze la preţul de referinţă al aceloraşi produse. Preţul redus trebuie să fie inferior preţului de referinţă (cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării preţului redus). Clienţii pot returna produsele achiziţionate online în termen de 14 zile, fără a oferi vreun motiv şi fără costuri suplimentare. ECC România le sugerează consumatorilor să îşi selecteze înainte de Black Friday produsele dorite şi să îşi noteze preţurile înainte ca acestea să fie reduse, pentru a fi bine informat înaintea achiziţionării.
https://.eccromania.ro/noutate/ghidul-black-friday-ce-drepturi-ai-in-perioadele-de-reduceri
Un Nou Act Normativ Pentru Rezolvarea Problemelor Dintre Magazinele Online Şi Clienţii Persoane Fizice
Un nou act normativ propune câteva metode alternative de rezolvare a disputelor dintre magazinele online şi clienţii persoane fizice. În cazul în care un client întâmpină o problemă cu unul dintre magazinele atestate Trusted.ro, acesta are la dispoziţie mai multe opţiuni. Schimbările vizate de noul act normativ fac referire la procedura de concliere, procedura de rezolvare alternativă a conflictelor prin apelul la o entitate de soluţionare alternativă a litigiilor, reclamaţiile către ANPC şi acţiunea în instanţa de judecată.
https://www.trusted.ro/blog/concilierea-interna-rezolvarea-disputelor/
Primul Black Friday La eMAG Când Vizitele De Pe Mobil Le-Au Depăşit Pe Cele De Pe Desktop
Prima zi din istoria eMAG când vizitele de pe mobil le-au depăşit pe cele de pe desktop a fost 20 noiembrie, de Black Friday. eMAG a anunţat că până la ora 12:00 au primit 2.5 milioane de vizite şi comenzi în valoare de 135 de milioane de lei. Tot până la această oră s-au vândut 15.000 de parfumuri, 24.000 de telefoane mobile, 700 smartwatch-uri şi 4.4 kg de aur. Primele comenzi sunt aşteptate să ajungă la clienţi pe 21 noiembrie, în fiecare zi plecând de la eMAG 80 de tiruri spre aceştia.
Groupon Îşi Opreşte Activitatea În Ţările Nordice
După ce a renunţat recent la 1.100 de angajaţi şi a ieşit de pe câteva pieţe internaţionale, Groupon îşi opreşte activitate în Suedia, Danemarca, Norvegia şi Finlanda. În septembrie, Groupon a ieşit de pe pieţe precum Grecia, Turcia, Maroc, Panama, Filipine, Puerto Rico, Thailanda şi Uruguay. Dacă în Europa compania se află în scădere, în Statele Unite ultimele trimestre au indicat o creştere.
http://ecommercenews.eu/groupon-shuts-down-in-nordic-countries/
Domo Închide Toate Cele 75 De Magazine, Iar Flanco Va Prelua Câteva Dintre Acestea
Retailerul Domo, unul dintre principalii jucători de pe piaţa românească din domeniul electro-IT închide toate cele 75 de magazine. Flanco a preluat deja unul dintre cele mai mari magazine Domo, situat în Băneasa. Un alt magazin din Târgu Mureş a fost preluat de Flanco şi deschis săptămâna aceasta.