Ştirile Săptămânii • 24 – 28 August 2015
Principalele Tipuri De Promovare Online
26/08/2015Cum Să-Ţi Optimizezi Rata De Conversie? (I)
01/09/201528/08/2015
Ipoteza Cercetătorilor Americani: Căutările Google Ar Putea Influenţa Alegerile Politice
Google ar putea avea un cuvânt de spus în alegerile politice din 2016, prin influenţarea opiniilor a 20% dintre votanţii nehotărâţi, prin SEME (Search Engine Manipulation Effect), conform American Institute for Behavioral Research and Technology. Se pare că opinia utilizatorilor Google, cu privire la candidaţii politici, este influenţată de conotaţia pozitivă sau negativă a rezultatelor din motorul de căutare. Acest lucru ar putea convinge pe deţinătorii de business-uri de eficienţa promovării prin intermediul Google.
Facebook A Atins Un Nou Record: 1 Miliard De Utilizatori Activi Într-o Singură Zi
Recordul a fost atins luni, 24 August, când mai mult de un miliard de oameni s-au logat la reţeaua socială Facebook, într-o singură zi. Acest lucru reprezintă aproape o treime din cele 3.1 miliarde de utilizatori de internet din lume. Compania, care în prezent are 1.5 miliarde de utilizatori, îşi propune să atragă cât mai mulţi pe viitor.
https://.searchenginejournal.com/facebook-hits-one-billion-users-in-a-single-day/139937/
Ce Îşi Doresc Cumpărătorii Europeni De La Magazine, Inclusiv Cele Online
Potrivit unui studiu Epson, 38% dintre cumpărătorii europeni preferă magazinele online, datorită preţurilor mai mici ale produselor. Aceştia urăsc cozile şi optează pentru modalităţile de plată moderne, 25% dintre cumpărători preferând să meargă la competiţie decât să aştepte la coadă. Unul din cinci cumpărători, apelează la magazinele online după ce au examinat produsul într-un magazin fizic, considerând foarte importantă calitatea produsului şi ofertele personalizate.
Posesorii Telefoanelor Samsung Galaxy Vor Primi Reclame Direct În Lista De Notificări
Samsung a început să afişeze reclame în lista de notificări a posesorilor de telefoane Galaxy, ocupând o parte considerabilă din spaţiul destinat acestora. Mesajele publicitare sunt transmise prin intermediul aplicaţiei Samsung Push Service, deja instalată din fabrică. Cu toate că deocamdată reclamele visează doar modelul Galaxy S6 edge+, se pune problema dacă spaţiul destinat notificărilor se va transforma în unul publicitar.
Facebook Prezintă Asistentul Personal M Pentru Aplicaţia Messenger
Aflat încă în testări, asistentul virtual M face parte din strategia Facebook de a transforma Messenger într-o platformă de aplicaţii. M este conceput cu ajutorul unui software de inteligenţă artificială şi are rolul de a realiza diferite sarcini, cum ar fi rezervarea la un restaurant sau de a afla locaţia magazinelor în care poţi găsi o anumită pereche de pantofi.
https://.adweek.com/socialtimes/facebook-testing-siri-like-mobile-personal-assistant-m/625745